Veelgestelde vragen
Bestelling en betaling
Nee. Producten kunnen zonder registratie worden gekocht, maar geregistreerde gebruikers profiteren van vele voordelen. Geregistreerde gebruikers kunnen hun bestellingen gemakkelijker beheren, vooral als het gaat om vervangingen en retourzendingen. Bovendien hebben geregistreerde gebruikers als eerste toegang tot exclusieve informatie en kortingen. Raadpleeg het privacybeleid om te zien welke persoonlijke informatie we verzamelen bij registratie en voor welke doeleinden we deze gebruiken.
Jazeker! De verkoper biedt soms verschillende deals, kortingen en kortingscodes aan. Dit kan onderdeel zijn van seizoensuitverkoop, feestdagen, samenwerkingen, enz.
De kortingscode wordt ingevoerd in een speciaal vak tijdens het bestellen. Nadat de code is ingevoerd, wordt het bedrag van de code van de prijs afgetrokken.
Nee. Je kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken en ze kunnen niet in combinatie worden gebruikt met andere promotiecodes.
Zodra de bestelling is voltooid, is het niet meer mogelijk om de kortingscode voor die bestelling te gebruiken. De promotiecode kan worden gebruikt voor volgende bestellingen, maar het is noodzakelijk om deze in te voeren voordat een bestelling is voltooid.
Zodra je de bestelling hebt ingediend, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat we je bestelling hebben ontvangen. Deze e-mail bevestigt dat je bestelling is ontvangen. Indien je geen ontvangstbevestiging via e-mail ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice via: info@euro-markt.nl.
Nadat je bestelling aan de koerier is vergedragen, sturen wij u een e-mail met het nummer en de link om je bestelling te volgen. Je moet een paar uur wachten voordat je een update ziet in je orderstatus. Houd er rekening mee dat de bezorgservice alleen op werkdagen werkt en dat het een paar uur kan duren voordat het trackingnummer in het systeem wordt ingevoerd.
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail: info@euro-markt.nl. We zullen ons best doen om je bestelling te annuleren, maar in sommige gevallen kan dit niet gedaan worden. Zodra de bestelling is verzonden, is annuleren niet meer mogelijk.
Het wijzigen van het afleveradres is niet altijd mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via info@euro-markt.nl. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat het verzendadres wordt gewijzigd voordat de bestelling ons magazijn verlaat. Helaas kan het afleveradres niet meer worden gewijzigd nadat de bestelling is ingepakt.
Helaas kan de bestelling niet meer worden gewijzigd zodra deze is voltooid. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice op info@euro-markt.nl om uw huidige bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen. Houd er rekening mee dat zodra de bestelling is ingepakt en klaargemaakt voor de bezorgservice, deze niet meer kan worden geannuleerd.
De volgende betaalmethoden worden ondersteund:
Creditcards en betaalpassen: Visa, MasterCard
PayPal
iDeal
Alle transacties worden rechtstreeks beheerd door betalingsdienstaanbieders, via beveiligde versleuteling en strikte banknormen.
Kaartinformatie wordt rechtstreeks naar de bank verzonden en niemand, zelfs de verkoper niet, heeft toegang tot die gegevens.
Houd er rekening mee dat we geen toegang hebben tot je PayPal-account, dus je moet contact met hen opnemen als je een PayPal-account wilt openen, je wachtwoord wilt wijzigen, de transactiestatus wilt controleren of als er een ander probleem is met betrekking tot PayPal.
Levering, leveringskosten en bestelling in de gaten houden
Leveringstijden en -kosten worden vermeld in de tabel:
Alle bestellingen worden verzonden vanuit de EU. In EU-lidstaten worden geen douanerechten in rekening gebracht. Bestellingen voor niet-EU-landen kunnen door de douane worden afgehandeld als dat vereist is volgens de wetten van die landen. Voor meer informatie omtrent douane, raadpleeg de nationale import-, douane- en accijnswetten.
Douane- en extra kosten zijn niet inbegrepen in de prijs.
De verkoper is niet verantwoordelijk voor mogelijke douanerechten en extra kosten.
De verkoper maakt gebruik van bezorgdiensten waarvan zendingen kunnen worden gevolgd, zodat je op elk moment weet waar je bestelling zich bevindt. Zodra je zending wordt overgenomen door de bezorgdienst, oftewel zodra deze het magazijn van de verkoper verlaat, ontvangt je een e-mail met tracking informatie.
Ons doel is om je bestelling binnen 1 werkdag (maandag tot vrijdag) naar je te verzenden. Als je op vrijdagavond een bestelling plaatst, wordt je bestelling op de eerstvolgende werkdag (maandag) verzonden.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je op je e-mailadres een verzendbevestiging met het nummer en de link om je zending te volgen. Als je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, controleer dan de spam-map, aangezien geautomatiseerde e-mails daar soms terechtkomen.
Er moet iemand op het afleveradres aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen en er moet een handtekening worden gezet. Als er bij de eerste bezorgpoging niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen, maak je dan geen zorgen. In dit geval word je op de hoogte gesteld van andere bezorgopties. Hierbij kan het gaan om een nieuwe bezorgpoging, wijziging van het verzendadres, wijziging van de bezorgtijd of de mogelijkheid om de zending persoonlijk op te halen in een afhaalpunt.
Retouren en klachten
Als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: info@euro-markt.nl met een foto, video of het ontvangen product. We doen ons best om problemen zo snel mogelijk op te lossen en eventuele ongemakken te verhelpen. Na ontvangst van je verzoek zal de klantenservice je op de hoogte stellen van de volgende stappen.
Euro-Markt neemt de kwaliteit van het product zeer serieus en we streven ernaar om je bestelling in perfecte staat te leveren. Als je bestelling echter een defect of fout bevat, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantensupport via info@euro-markt.nl. Het is noodzakelijk om een foto en een gedetailleerde beschrijving van de geconstateerde problemen bij te voegen. Na ontvangst van je verzoek zal de klantenservice je op de hoogte stellen van de volgende stappen.
Volgens ons retourbeleid voor producten kun je als je niet tevreden bent met het ontvangen product binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een verzoek tot retourneren indienen.
Om het product te retourneren, moet je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een retourverzoek indienen via je klantaccount. Na het aanvragen van een retour ontvang je instructies voor het retourneren. Ook kun je het retourformulier invullen via deze link. De deadline voor het retourneren van het product is tot 14 dagen na de melding van de retour. Het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten met alles wat bij het product was inbegrepen. Het is erg belangrijk om een retourverzoek in te dienen voordat je het product terugstuurt. Euro-Markt is niet verantwoordelijk voor producten die worden geretourneerd zonder voorafgaand verzoek tot retournering. Als je een probleem hebt of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via e-mail: info@euro-markt.nl. Raadpleeg de sectie Klachten en Retouren voor meer details over retourneringen en terugbetalingen.
Euro-Markt biedt geen mogelijkheid om het product te vervangen.
Het vervangen van het product is alleen mogelijk in geval van een klacht over het product vanwege schade of fabricagefout. In dat geval wordt een identiek productmodel geleverd. Als de verkoper niet in staat is om een identiek productmodel te leveren, bestaat de mogelijkheid om een ander model te kiezen of een terugbetaling te ontvangen.
Als je het product wilt vervangen, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling voor de optie kiezen om het product te retourneren en vervolgens een nieuw product bestellen. In dat geval zijn de retourkosten voor rekening van de koper.
De retourkosten van het product zijn voor rekening van de koper.
In het geval dat de klant het verkeerde of een beschadigde of defect product heeft ontvangen, wordt er kosteloos een nieuw product geleverd.
Als de verkoper niet in staat is om een besteld productmodel te leveren, bestaat de mogelijkheid om een ander model te kiezen of een terugbetaling te ontvangen.
Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, omruiling of verzending van nieuwe artikelen, behoudt de Verkoper zich het recht voor om de Koper te verzoeken de artikelen op eigen kosten te retourneren.
Terugbetalingen worden gedaan via dezelfde methode als de betalingswijze die door de koper is gebruikt. De terugbetalingstermijn is binnen 30 dagen nadat de verkoper het geretourneerde product heeft ontvangen en de terugbetaling heeft goedgekeurd.
Algemene informatie
De garantie op elektronische producten betreft 24 maanden en op accessoires 12 maanden, tenzij anders vermeld op de garantiekaart.
Neem contact met ons op via info@euro-markt.nl, zodat onze technische ondersteuning je kan helpen en je kan begeleiden bij het juiste gebruik van het product.
Voorlopig zijn Euro-Markt producten uitsluitend verkrijgbaar in de webshop www.euro-markt.nl.
Als je bij ons wilt werken, kun je je cv naar ons sturen via e-mail info@euro-markt.nl en zullen we het opslaan in onze database. Mochten we een medewerker met jouw profiel nodig hebben, nemen we contact met je op.
Als je geïnteresseerd bent om een geautoriseerde detailhandelaar van Euro-Markt producten te worden, neem dan contact met ons op via info@euro-markt.nl.
Als je wilt samenwerken met Euro-Markt, neem dan contact met ons op via info@euro-markt.nl of via social media. Stel je ideeën, wensen en voorwaarden voor samenwerking voor.
Producten die via onze sociale netwerken worden toegekend, hebben geen commerciële waarde en bevatten hierom geen enkele garantie. Als je een defect in het product constateert, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@euro-markt.nl. Vervangingen en terugbetalingen worden niet geaccepteerd.
Je kunt contact opnemen met Euro-Markt via het contactformulier op de website, per e-mail info@euro-markt.nl of via social media.
Heb je nog een aanvullende vraag?
Als we uw vraag nog steeds niet hebben beantwoord, kunt u hieronder contact met ons opnemen, en we zullen zo snel mogelijk bij u terugkomen.